Nasi prelegenci to doświadczeni praktycy, managerowie, team liderzy i eksperci. Będą dzielić się swoją wiedzą
i doświadczeniem, rozmawiając o Waszych wyzwaniach. Przygotujcie się na dużą dawkę praktyki!
Doktor nauk o zarzadzaniu, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi badania, pisze i doradza zarządom w obszarze „people & culture”. Autor dwóch książek: „Pomiędzy sensem a bezsensem pracy” i „Organizacja to opowieść”. Doradzał m.in. CD PROJEKT, RASP, x-kom, T-Mobile, ING czy Diagnostyka.
Komentatorka rynku pracy, ze szczególnym nastawieniem na rynek pracy przyszłości i zdrowe kultury organizacyjne. Doradczyni zawodowa 2.0, która szlifowała ponad 800 marek osobistych w rekrutacji w postaci skutecznych CV i dobrze pozycjonujących się profili i treści na LinkedInie, specjalizująca się w start-upowych founderach i top-managemencie. Założycielka HRowo-Linkedinowej społeczności "To zależy". 14 profil polskiego LinkedIna według Favikon, międzynarodowej agencji badania wpływu twórców w social mediach.
Certyfikowany coach. Monika ma 17-letnie doświadczenie w międzynarodowych korporacjach (FMCG i B2B). Od 2014 roku współpracuje z Oxford Leadership, a od 2018 roku jest Associate w Heidrick Consulting, gdzie prowadzi programy rozwoju przywództwa. Jest współautorką dwóch książek i partnerką w start-upie Up2You. Jej klienci to liderzy z takich firm jak Henkel, Google, Johnson&Johnson, EY, Novartis i eBay.
Mick ma ponad 15 lat doświadczenia w rozwijaniu polskich startupów na arenie międzynarodowej. Był związany z GetResponse i Brand24, obecnie pełni funkcję Chief Growth Officer w TRAFFIT ATS. Pasjonuje się sprzedażą, marketingiem, sukcesem klienta, a ostatnio także kulturą organizacyjną i rekrutacją. Czerpie również doświadczenie jako aktywny mentor i anioł biznesu w polskiej branży technologicznej.
Lider Enterprise Support Solutions w Bayer GBS. Założyciel Bayer GBS Gdańsk.
Przedsiębiorca od 20 lat, założyciel i członek zarządu SprzedajFirme.com. Zajmuje się sprzedażą i kupowaniem firm na zlecenie klientów oraz pomaga budować firmy gotowe na sprzedaż. Autor książki "Jak skutecznie sprzedać firmę" pierwszej w Polsce publikacji na temat sprzedaży firm z sektora MŚP. Wykładowca akademicki i prelegent z zakresu przedsiębiorczości. Prowadzi kanał na YT w tematyce sprzedaży firm i budowania wartościowych biznesów.
Współzałożyciel i CEO infoShare, której misją jest dzielenie się wartościową wiedzą w świecie technologii oraz łączenie ludzi, startupów i firm poprzez ponad 20 wydarzeń rocznie, w tym konferencję Infoshare. Współzałożyciel infoShare Academy, firmy szkoleniowej dla przyszłych programistów. Absolwent Leadership Academy for Poland (2018). Były dyrektor IT Wirtualnej Polski, odpowiedzialny za rozwój największej w Polsce platformy e-mail oraz technologii reklamy.
Scott jest szefem Strengthscope od 2019 roku. Współpracował z międzynarodowymi klientami, takimi jak Siemens, Amazon Web Services i Schaeffler, oraz z szybko rozwijającymi się start-upami, jak xDesign i MVF Global. Jego różnorodne doświadczenia obejmują pracę w organizacjach pozarządowych, start-upach oraz w Guinness World Records.
Pełni funkcję Dyrektora ds. Ludzi, Nauki i Kultury w Volue. Kieruje zespołem, opierając się na wartościach Volue, które obejmują bycie godnymi zaufania odkrywcami współpracującymi na rzecz zrównoważonej przyszłości. Dzięki temu tworzy wspólne poczucie celu i motywacji wśród pracowników.
Ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w międzynarodowych firmach SSC, gdzie zajmował się między innymi sprzedażą, obsługą klienta oraz zarządzaniem. Obecnie pracuje w Hapag-Lloyd, koncentrując się na budowaniu efektywnej organizacji. Ukończył studia magisterskie z zakresu Inżynierii Produkcji na Politechnice Gdańskiej. Adam jest pasjonatem innowacji oraz efektywności operacyjnej, nieustannie dążącym do wprowadzania nowych rozwiązań w swojej pracy.
Związany z międzynarodową korporacją Flex od 2002 roku. Od 4 lat zarządza tczewskim oddziałem koncernu, który zatrudnia ponad 4000 pracowników. Jest odpowiedzialny za strategię, działalność operacyjną, wyniki finansowe i długofalowy rozwój polskiego oddziału Flex. Stawia na rozwój ludzi, wyznając zasadę, że w centrum każdego biznesu jest CZŁOWIEK.
jest doświadczonym przedsiębiorcą i menedżerem, który specjalizuje się w branży technologicznej. Posiada bogate doświadczenie w rozwijaniu firm technologicznych, szczególnie w obszarze oprogramowania i outsourcingu.
Praktyczna liderka ceniąca talenty, z silnym nastawieniem na grę zespołową, który zapewnia przestrzeń i autonomię do podejmowania mądrych decyzji dla swojego zespołu. Pasjonatka zarządzania talentami i doświadczeń pracowników. Nastawiona na wyniki, oferujący 18 lat doświadczenia w osiąganiu i dostarczaniu firmom najlepszych praktyk w zakresie zasobów ludzkich.
uczy skutecznej komunikacji, a z Communication Doctors pomaga leczyć patologie komunikacyjne w firmach. Na Uniwersytecie Gdańskim bada przyszłość i media, wszystko w jednym celu: uczynić komunikację narzędziem zmiany świata. Pomaga liderom przygotować się do wystąpień publicznych, prowadzić lepsze spotkania i tworzyć przekonujące historie. Z zespołem analizuje koszty złej komunikacji i opracowuje plany naprawcze, które mogą przynieść firmom znaczące oszczędności.
jest psychologiem pracy i organizacji, certyfikowanym coachem oraz wykładowcą akademickim. Pełni funkcję Dyrektora Centrum Coachingu i Mentoringu w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie specjalizuje się w tworzeniu interwencji rozwojowych opartych na psychologii pozytywnej i podejściu AGILE. Jest autorką licznych publikacji naukowych oraz współtwórczynią modelu coachingowego PERMA, który wspiera dobrostan ludzi i organizacji.
Ewa posiada ponad 21-letnie doświadczenie w branży deweloperskiej, specjalizując się w zarządzaniu sprzedażą nieruchomości. Od 2020 roku związana z Olivia Centre, gdzie odpowiada za budowanie nowej linii produktowej sektora PRS, komercjalizację inwestycji, jak również współtworzenie i zarządzanie powstałą w ramach grupy spółką deweloperską mieszkaniową Olivia Home. Wcześniej, jako dyrektor sprzedaży w Euro Styl S.A. Grupa Dom Development, osiągnęła rekordowe wyniki sprzedaży mieszkań, efektywnie zarządzając zespołem i wdrażając innowacyjne rozwiązania.
Doświadczony Dyrektor ds. Kapitału Ludzkiego z udokumentowaną historią pracy w zespołach wielokulturowych, w różnych branżach oraz z pełnym zakresem procesów HR. Posiada umiejętności w zakresie projektowania i strategii organizacyjnej, doradztwa HR, kultury organizacyjnej oraz zarządzania talentami. Posiada duże doświadczenie w obszarze zasobów ludzkich w zakresie transformacji procesów, projektowania centrów kompetencyjnych, efektywności osobistej i rozwoju oraz fuzji i przejęć (M&A).
Zarządza rozwojem marki Right Management w Polsce, współpracując z organizacjami przy projektach restrukturyzacji i budując strategie zarządzania talentami. Koordynuje programy rozwojowe w obszarze przywództwa oraz rozwija kompetencje pracowników poprzez up-skilling i re-skilling. Z branżą HR związana od 2007 roku, posiada bogate doświadczenie jako trener i certyfikowany konsultant kariery.